Coafuri interesante din 2015

Cand vine vorba despre ultimele tendinte in materie de coafuri, femeile nu sunt intotdeauna atat de deschise precum s-ar putea banui. Cazurile in care o femeie normala isi schimba coafura sunt extrem de rare, iar acestea survin de regula in urma unor evenimente majore din viata acesteia: despartiri, divorturi si alte deceptii.

De regula, intentia de schimbare a coafurii corespunde cu intentia de schimbare din temelii a vietii. Cred ca foarte multe femei imi pot da dreptate, iar daca gresesc sau nu, va rog sa-mi spuneti prin comentarii.

Totusi, in acest articol am decis sa va prezint trei modele de coafuri interesante din anul 2015 pe care o sa incerc sa le comentez intr-o maniera comica, fara a incerca in vreun fel sa ofer o parere avizata in legatura cu ele:

1. Modelul Short&Rebel

Este ideal atunci cand ai un iubit de cativa ani buni si ati reusit sa ajungeti la un echilibru in relatie in asa fel incat sa te simti libera sa faci ce vrei cu tine fara sa risti sa fi parasita. Nu vreau sa spun ca este dezagreabil, doar ca este o coafura destul de pretentioasa care nu se potriveste oricarei fizionii. In primul rand, daca vrei sa te prinda o astfel de coafura, trebuie sa iei in considerare faptul ca va trebui sa te aranjezi poate putin mai mult decat in mod normal, deoarece o astfel de coafura necesita un plus de feminitate pentru a fi fabulos.


2. Modelul Shine&Smile

Acest tip de coafura este foarte la moda in ultimul timp, cel putin in randul fetelor care posteaza des selfie-uri pe retelele de socializare. Nici nu trebuie sa ne mire, deoarece este un tip de coafura care se potriveste multor tipuri de fete si nu necesita o ingrijire si o intretinere exagerata. Totusi, daca vrei sa-ti faci o astfel de coafura, trebuie sa gasesti culoarea cea mai potrivita pentru tenul tau.


3. Modelul Just Friends

Daca v-ati uitat vreodata la celebrul sitcom "Friends", cu siguranta va amintiti coafura Monicai din Sezonul 8. Este aceeasi ca si cea din imaginea de mai jos, deci se pare ca acest stil revine in forta in anul 2015 si cel mai probabil se va impune intr-un final in randul tinerelor dornice sa incerce ceva nou-vechiut si cu care nu pot sa dea gres

Voua care dintre aceste trei modele credeti ca vi s-ar potrivi cel mai bine?

Sfaturi pentru pierderea in greutate pentru persoanele de peste 50 de ani

A adaugat criza varstei mijlocii cativa centimetrii la talia voastra?
Daca da, atunci nu sunteti singurii. Slujbele sedentare si metabolismul lent ii face pe cei de varsta mijlocie sa ia in greutate.

Poate fi descurajant sa descoperiti ca mancarurile pe care le mancati cand erati tineri, fara a va gandi de doua ori inainte, fac acum linia cantarului sa indice din ce in ce mai mult. Dar nu trebuie sa acceptati asta pur si simplu! Aici sunt cateva sfaturi pentru pierderea in greutate ce privesc persoanele de peste 50 de ani:

1. Sariti peste dietele ocazionale.
Cand erati tineri, hormonii vostri faceau foarte multe pentru a va mentine sanatosi. Dupa varsta de 50 de ani, va trebui sa va concentrati asupra nutritiei bune pentru a obtine acelasi efect. Evitati infometarile sau limitarea la o dieta prea stricta. Acum aveti nevoie de vitamine si minerale mai mult decat niciodata. Mancati o varietate de legume colorate, fructe, carne slaba si produse lactate slabe in grasimi. Cresteti aportul de fibre pe care il consumati la cel putin 30 de grame pe zi pentru o digestie optima. Deshidratarea poate duce la discomforturi articulare, junghiuri si dureri, asa ca asigurati-va ca beti 1,5 litri de apa in fiecare zi. Incercati de asemenea sa evitati cafeaua normala deoarece aceasta nu doar ca va dezhidrateaza, dar are multe efecte nocive asupra organismului. In caz ca nu stiati, exista cafea verde, despre care s-a dovedit ca are efecte garantate asupra pierderii in greutate.



2. Protejati-va oasele.
Deficienta de calciu poate duce la o pierdere a densitatii osoase si la osteoporoza in toata regula. Barbatii de peste 50 au nevoie de 1500 mg de calciu in fiecare zi. Femeile de peste 50 si barbatii de peste 65 au nevoie de 1500 de mg pentru a-si opri pierderea densitatii osoase. Vitamina D este cruciala in absorbtia calciului. Barbatii de peste 50 si femeile aflate la menopauza au nevoie de 400-800 de unitati de vitamina D in fiecare zi. La varsta de 65 de ani, aceasta necesitate creste pana la 600-800 de unitati pe zi.

3. Combinati exercitiile cardio cu cele pentru forta.
Exercitiile cardio va vor face inima si plamanii mai puternici si va vor tine articulatiille flexibile. Exercitiile de forta lupta impotriva deteriorarii muschiilor si oaselor si previn fracturile in locuri vulnerabile cum ar fi gleznele sau soldurile. Ideal, pentru adultii de peste 50 ar fi exercitiile cardio care presupun sustinerea greutatii, cum ar fi plimbarile sau dansul pentru 20-30 de minute, de 4-5 ori pe saptamana. Acestia ar trebui, de asemenea, sa faca exercitii de forta de trei ori pe saptamana. Numarul corespunzator de exercitii variaza in functie de nivelul de sanatate si de conditia fizica a fiecarui individ. Daca ati fost diagnosticat cu o masa osoasa scazuta (osteopenie), consultati-va doctorul inainte de a face exercitii care necesita indoiri sau miscari ale coloanei vertebrale.



4. Luati ranirile in serios.
Accidentele pot afecta pe oricine, la orice varsta, dar cei batrani trebuie sa ia masuri pentru a se asigura ca o simpla intindere nu va duce la ceva mai serios. Exxercitiile sunt o parte importanta in procesul de slabire sanatoasa, deci nu vreti sa va raniti si sa trebuiasca sa stati de-o parte. Daca aveti dureri acute in timpul sau dupa exercitii, luati o pauza si tratati-va durerile. Un muschi intins poate necesita cateva zile de odihna, masaj, intinderi usoare si tratament anti-inflamator cum ar fi cel cu ibuprofen. Articulatiile obosite ar putea avea nevoie de odihna, tratamente anti-inflamatorii si suplimente articulare cum ar fi Osteo-Bi Flex. Orice lezare a oaselor ar trebui tratata de un medic. De asemenea, daca aveti o boala care va afecteaza capacitatile de vindecare ale organismului sau va slabeste sistemul imunitar, mai bine fiti siguri si consultati un medic.

5. Odihniti-va mult.
Un somn adecvat este important din multe puncte de vedere. Permite organismului vostru sa se odihneasca si sa se regenereze, pastreaza hormonii de stres la un nivel minim, si ajuta muschii si articulatiile sa se recupereze dupa exercitii. In vreme ce insomnia este una dintre problemele de care se plang cei in varsta, nu este un proces normal de imbatranire. Daca aveti probleme cu somnul, adaugati exercitii regulate rutinei voastre zilnice si poate va ajuta. Expunerea zilnica la soare poate avea o legatura cu imbunatatirea calitatii somnului. Daca va ganditi ca ati putea avea nevoie de ajutor in problema somnului, consultati-va medicul sa va recomande ceva ce  nu va va face sa va simtiti amortiti in dimineata urmatoare.



6. Impuneti-va scopuri realiste.
Pierderea in greutate este posibila atat la cei tineri, cat si la cei in varsta, dar trsitul adevar este ca poate nu se va realiza la fel de repede odata ce ati atins o anumita varsta. Nu va asteptati la o scadere in greutate rapida. In schimb, stabiliti un obiectiv de o livra pe saptamana. Tineti o evidenta a mancarurilor si a exercitiilor pentru a numara caloriile pe care le consumati si cele pe care le ardeti in fiecare zi. Daca faceti totul corect si totusi nu pierdeti in greutate, discutati cu medicul pentru a descoperi problemele ascunse de sanatate si medicamentele care ar putea interveni in procesul vostru de slabire.

Top 10 greseli facute in ideea pierderii in greutate

Petreci ore in sir pe banda de alergat in fiecare zi, dar tot nu slabesti? Te-ai intrebat ce faci gresit?

Daca da, ia notite: nu e neaparat necesar sa lucrezi mai mult, doar mai destept! Pierderea de grasimi vine ca un rezultat al proportionarii corecte de calorii, exercitii cardio, rata ritmului cardiac si antrenatul mult. Sa faci cantitatea corecta din fiecare necesita practica si greselile sunt comune.

Sa aruncam o privire la 10 cele mai comune greseli pe care oamenii le fac in ideea de a slabi prin exercitii:

Greseala 1: Sa nu faci totul dupa un program.
Stii ca vrei sa slabesti, dar ce cale alegi ca sa iti atingi scopul? Aceasta este o decizie importanta, asa ca nu incerca sa pierzi in greutate fara o anumita strategie. Pentru a lucra corect trebuie sa combini cardio, construirea musculaturii, exercitii de forta.  



Greseala 2: Sa nu iei in considerare detaliile.
Acuma ca ti-ai facut un plan, cum il vei aplica? La ce ora vei lucra si cand? Cat va dura fiecare sesiune? Cate greutati vei ridica si de cate ori vei repeta? Cum vei face rost de bani pentru haine specifice, echipament si mancaruri sanatoase? Avand un plan este doar inceputul; trebuie sa lucrezi la detalii foarte bine.

Greseala 3: Nestabilirea obiectivelor concrete.
Slabitul este un ideal bun, dar vag. Stabilindu-ti mai multe scopuri, poti simti un sentiment de realizare al scopurilor prin inregistrarea progresului tau fata de scopul final. De exemplu, poti sa stabilesti sa pierzi 1 kg sau 1% din grasimea corpului in fiecare saptamana. Sau poti stabili un scop de a lucra de 6 ori pe saptamana. De fiecare data cand reusesti, te apropii mai mult de tinta finala.

Greseala 4: Prea mult cardio.
Ai simtit vreodata ca alergi in cerc si nu ajungi nicaieri? Se poate sa te bazezi prea mult pe cardio. Incearca sa scazi exercitiile cardio la jumatate decat rutina ta si sa petreci mai mult timp facand exercitii de rezistenta. Vei arde calorii in timpul exercitiilor, iar masa musculara care va creste va arde si mai multe calorii chiar si in pauza.



Greseala  5: Presupui ca exercitiile vor compensa faptul ca mananci peste limita.
Exercitiile regulate sunt un lucru minunat, dar nu vor reusi cu mancatul incorect. Urmeaza o anumita alimentatie si nu va trebui sa lucrezi pana nu mai poti doar pentru a arde caloriile in plus.

Greseala 6: Sa nu te odihnesti intre seturile de exercitii de forta.
Ridicarea de greutati si exercitiile de rezistenta obosesc muschii in asa fel incat ei vor trebuie sa se refaca mai puternic decat ca inainte. Oricum, daca antrenezi acelasi grup de muschi in fiecare zi, nu va avea timpul suficient sa se refaca. Combina exercitiile de forta concentrandu-te pe brate si umeri intr-o zi, urmatoare zi la piept si picioarele la urma. Rezultatul va fi muschi puternici care continua sa arda calorii toata ziua.

Greseala 7: Sa sari peste antrenamente.
Ai avut o noapte grea, o zi stresanta, o saptamana grea. Ar fi atat de bine sa iti amani antrenamentul pentru urmatoarea zi, dar nu o face! Antrenamentul de pierdere al caloriilor te va face sa te simti mult mai bine. Antrenamentele incurajeaza corpul sa elibereze endorfine, care ne fac sa ne simtim mult mai relaxati. Sa lucrezi este un mod minunat de a contracara cu stresul. In plus, sa iti faci din asta o rutina iti va da un sentiment de realizare si te va aduce mai aproape de scopul tau.



Greseala 8: Sa ramai blocat.
Corpul uman este foarte adaptabil. Acest lucru este minunat din perspectiva evolutionista, dar necesita un schimb in rutina ta de lucru. Tine-ti corpul departe de a se complace cu el insusi prin adaugarea a mai multor exercitii de forta la rutina ta. Lucreaza un grup de muschi diferit. Variaza intensitatea exercitiilor cardio sau lungeste antrenamentul. Ideea este sa iti mentii corpul destul de confuz in asa fel incat acesta sa arda calorii la eficienta maxima.

Greseala 9: Sa iti neglijezi zonele slabe ale corpului.
Tuturor ne place sa facem lucruri la care suntem buni. Daca esti mai puternic in partea de sus a corpului, te vei bucura mai mult de exrcitiile de brate decat de cele pentru picioare sau bazin. Daca esti foarte rezistent, s-ar putea sa preferi exercitiile de cardio la un nivel scazut. Dar niciodata nu te vei imbunatati daca nu lucrezi si zonele sensibile la fel de mult. Ia-o incet, si aminteste-ti ca nimeni nu incepe lucrul cu zona in care este cel mai puternic. Fiecare trebuie sa lucreze pentru a isi completa lipsurile. Cheia e sa te mentii, chiar daca este greu. Aminteste-ti: "Durerea este slabiciunea care abandoneaza corpul."

Greseala 10: Sa fii dependent de aparate.
Aparatele sunt foarte convenabile, dar nu te baza prea mult pe ele. Corpul tau are nevoie de varietate daca vrei sa arzi maximul de calorii. In loc sa lucrezi foarte mult la banda, du-te la o plimbare prin cartier. In loc de un aparat pentru abdomene, treci pe podea si fa niste exercitii pentru bazin. In loc sa te pliezi la un aparat, provoaca-te singur cu niste greutati libere. Vei fi surprins sa vezi cat de mult te bucuri de un mod mai natural in a pierde in greutate.
Stii ca vizualizarea este un instrument puternic in atingerea a tot ceea ce iti doresti in viata?

Ce trebuie sa stii despre crema cu venin de albine si miere de manuka

Fiindca tot am vorbit despre creme antiriduri intr-unul din ultimele doua texte publicate, astazi s-a intamplat sa citesc un articol interesant pe site-ul Eva.ro despre o alternativa naturala pentru colagen. Este vorba despre o crema minune pe baza de venin de albine si miere de manuka ce te poate scapa de vizitele regulate la salon pentru a-ti face inconfortabilele injectii cu colagen.

Ce sunt injectiile cu colagen?

Pentru cine nu stie, aceste injectii se fac in scop strict cosmetic si reprezinta o tehnica estetica nechirurgicala care diminueaza aspectul ridurilor. In ultimii douazeci de ani au fost o practica des intalnita mai cu seama la Hollywood, unde stim cum totii ca standardele pentru frumusete devin uneori destul de excentrice.



Ce este aceasta crema minune?

Ei bine, ultimii ani de progres tehnologic au scos la suprafata o serie de alternative naturale si mult mai ortodoxe pentru aceste practici de a-ti mentine frumusetea la cote maxime. Unul dintre rezultatele acestor descoperiri este si crema cu venin de albine si miere de manuka ale carei proprietati ajuta in stoparea efectelor imbatranirii asupra tenului si nu numai.

Cand apar rezultatele utilizarii acestei creme?

Destul de repede, as putea zice. Site-urile de specialitate vorbesc despre un efect aproape instantaneu, dar asta depinde bineinteles de tipul pielii pe care este aplicata si de varsta persoanei. Cu alte cuvinte, o femeie sub 30 de ani se poate astepta la rezultate mult mai rapide, dar si in cazul femeilor cu o varsta inaintata se observa imbunatatiri impresionante intr-un timp mult mai scurt decat in cazul altor creme.



De unde se poate comanda?

Furnizorul recomandat si de catre site-ul amintit la inceputul articolului este Plantum, care comercializeaza cu succes aceasta crema cu venin de albine si are un plus de credibilitate fata de alti furnizori autohtoni din simplul motiv ca produsul lor este 100% RAW(neprelucrat chimic), deci perfect natural.



Va invit sa cititi mai multe despre aceasta crema minune si pe site-ul Plantum.ro unde gasiti toate informatiile de care aveti nevoie, iar apoi puteti sa reveniti cu un comentariu in care sa ne spuneti ce parere aveti in legatura cu acest subiect.

Ce rochii au purtat vedetele pe covorul rosu in 2014

Anul 2014 a fost un an plin de suisuri si coborasuri pentru vedetele de la Hollywood. Dupa ce multe din filmele despre care se preconiza ca vor avea succes n-au obtinut nici macar nominalizari la Oscar, toata lumea se intreaba cum vor reveni actorii din acele filmele respective pe scena anul acesta.

Chiar daca nu toate vedetele s-au ales cu vreun premiu anul trecut, pe covorul rosu bineinteles ca au stralucit datorita hainelor croite de cei mai respectati designeri. Iata cateva exemple:

1. Penelope Cruz

Chiar daca toata lumea o cunoaste, nu multa lume stie dupa nume vreun film in care a jucat. Totusi, Penelope Cruz a stralucit si anul acesta la gala de decernare a premiilor Oscar. Invaluita intr-un cearceaf imens in forma de rochie aproape rozaliu, actrita poate fi observata in poza de mai jos zambind increzator sub privirea neinduplecata a celei mai ravnite statuete din lume.


2. Sandra Bullock

Desi in ultimul timp am auzit tot mai rar de ea, actrita se pare ca nu si-a pierdut deloc din carisma si nici din gusturile bune in materie de rochii. Dupa cum se poate observa si in poza, este clar ca actrita nu mai este preocupata de faima sau de alte valori superficiale. Astazi, e este mai degraba intr-o faza in care se gandeste tot mai mult la "posteritate".


3. Jennifer Lawrence

Pentru Jennifer Lawrence, Premiile Oscar din 2014 au fost practic ocazia perfecta pentru a-si face o poza cu Tom Cruise. Trebuie sa recunosatem insa ca si-a ales extrem de bine rochia de culoare rosie care ii face soldurile sa para late in mod intentionat. Din punctul nostru de vedere, a fost o miscare destul de inteleapta.

In sfarsit, voi ce parere aveti despre actritele nominalizate la Premiile Oscar de anul trecut si cum vedeti gala de anul viitor?

Asteptam comentariile voastre!

De ce folosim creme antirid

Este deja un lucru sigur ca, odata cu inaintarea in varsta, femeile au probleme cu ridurile indiferent de gene, stil de viata, etc. Tocmai de aceea, una dintre optiunile pe care orice femeie o ia in considerare la un moment dat este crema antirid. N-o sa vorbim acum despre vreun brand de cosmetice, ci doar despre proprietatile generale ale acestor creme deoarece consideram ca e bine sa stii cat mai multe despre ele.

Cum se schimba tenul?

20 de ani - tenul este intins si catifelat.

30 de ani - tesuturile au tendinta de a nu mai retine apa si se deshidrateaza

40 de ani - tenul are tendinta sa se usuce si sa-si piarda din tonicitate.

60 de ani - ovalul fetei isi pierde conturul, pentru ca fibrele de colagen si elastina se subtiaza.

Ce crema atirid e buna pentru tenul tau? 

De exemplu, daca tenul tau este fin, sensibil si cu o structura nu foarte densa, este recomandabil sa alegi o crema bogata in vitamina C, care favorizeaza secretia de colagen. Un astfel de produs va "consolida" structura epidermei. Ulterior, alege o crema pe baza de compusi derivati ai vitaminei A. 

In cazul in care ai pielea uscata si deshidratata, esti fumatoare sau, prin forta imprejurarilor, te expui considerabil la soare, alege o crema pe baza de acizi de fructe. Actiunea de gomaj a acestui tip de produse inlatura stratul de celule "moarte" de la suprafata epidermei, contribuie la regenerarea tesuturilor si reda stralucirea tenului cu aspect tern.

Cu trecerea timpului, cand pielea este oricum deteriorata ca urmare a inaintarii in varsta, orienteaza-te spre produse pe baza de vitamina A (daca organismul tau o tolereaza), iar daca nu, spre creme continand derivati ai acesteia, care actioneaza in profunzime.

Exista o varietate bogata de creme antirid care contin compusi derivati ai vitaminei A, care sunt foarte bine tolerate si asimilate de organism. Este recomandabil sa le folosesti incepand cu varsta de 35 de ani.
In functie de obiectivul pe care ti l-ai propus si de particularitatile tenului tau, vei opta pentru una dintre categoriile mentionate.

Cum sa iti cureti si sa-ti detoxifici organismul

Yoga nu este asa de inspaimantatoare cum ati putea crede, iar beneficiile pe care le puteti simti in urma introducerii exercitiilor de yoga in viata voastra acopera mult mai mult decat pierderea in greutate.

Pare ca nu va puteti uita in jur in zilele astea fara sa auziti ceva despre o noua curatare a colonului sau dieta de detoxifiere. Aceste produse si sisteme pretind ca ar scoate toxinele acumulate in organism, ajutand la o stare de sanatate mai buna. Unele implica accelerari, in timp ce altele presupun pilule pe baza de ierburi sau diete stricte cu lichide. Dupa numeroase studii, inca nu exista dovezi stiintifice ca aceste abordari sunt potrivite.

Potrivit doctorului Michael Picco, un gastroenterologist de la clinica Mayo, dietele de detoxifiere si agentii de detoxifiere pot avea  de fapt, efecte secundare nocive. In ciuda a ceea ce sustin companiile care vand asemenea produse, corpul uman este de fapt foarte eficient in filtrarea toxinelor.

In orice caz, sunt cativa pasi simpli si naturali pe care ii puteti urma pentru a va ajuta corpul sa se usureze de povara. Aici sunt cateva moduri testate de a va revitaliza corpul atat pe interior cat si pe exterior - fara a achizitiona ceva.

Exfoliati pentru a va regenera pielea.

Exfolierea este o modalitate rapida si usoara de a indeparta pielea moarta, de a imbunatati circulatia, de a sustine formarea de noi celule ale pielii si de a da tenului vostru o stralucire naturala. Aceasta se poate realiza folosind o crema pentru exfoliere, o crema abraziva naturala, facuta din zahar brun si ulei de masline sau chiar un sapun fin sau o carpa umeda.

Acordati-va o stralucire totala prin exfolierea intregului corp. Achizitionati (sau faceti) o crema pentru exfolierea corpului sau cumparati o perie de corp cu maner lung si frecati-va intregul corp, folosind miscari circulare, inainte de a va imbaia. Ambele tehnici va vor ajuta sa va curatati porii si sa scapati de celulele de piele moarta.

Invatati sa respirati.

V-ati surprins vreodata tinandu-va respiratia? Tindeti sa respirati scurt si in mod superficial? Daca este asa, puteti sa va scadeti nivelul de stres din organism prin exersarea respiratiei ritmice si lente. Aceasta tehnica, numita "respiratie constienta", va ajuta sa captati mai mult oxigen pentru organism. Acest fapt, in schimb, contribuie la indeplinirea de catre organism a sarcinilor intr-un mod mai eficient.
Alegeti un moment linistit, cum ar fi cel de dinainte de a va ridica din pat dimineata.

Respirati adanc si lent. Ar trebui sa va vedeti stomacul, nu pieptul, ridicandu-se in momentul in care inspirati. Tineti-va respiratia pentru cinci secunde, apoi expirati incet. Repetati asta timp de cinci minute. Cu timpul, veti invata sa respirati mai corect in timpul zilei.

Intindeti-va in fiecare zi.

 Intiderile si yoga sunt benefice pentru minte si pentru trup. Nu numai ca va elibereaza de stres, si va tin muschii tonifiati, dar va si sustin o buna circulatie a sangelui. Expertii de la  WebMD recomanda intinderea tuturor grupelor principale de muschi de cel putin 2-3 ori pe saptamana. Intindeti-va pana cand simtiti o usoara contractie, dar niciodata pana ce ajungeti sa simtiti durere.

Puteti cauta online un program de intinderi sau, daca aveti probleme de sanatate, consultati-va medicul pentru a va recomanda unul care este potrivit.

Transpirati in fiecare zi.

Oricat de tare am incerca sa o evitam, transpiratia este de fapt buna pentru organism. Cea mai buna metoda pentru a transpira este de a face exercitii de aerobic. Pe masura ce transpirati, corpul vostru va incepe sa elibereze depozitele de lichide. Inlocuiti aceste lichide prin consumarea unei cantitati mari de apa. Dupa o saptamana sau mai mult de transpirat zilnic si hidratare, veti incepe sa observati imbunatatiri la nivelul fermitatii pielii, al nivelului de stres si al calitatii somnului.

Reduceti consumul de analgezice.

Ficatul nostru este proiectat pentru a filtra toxinele din sange, dar nu este nevoie sa il suprasolicitam. Menajati-va corpul prin reducerea cantitatii de analgezice luate fara reteta. Cercetatorii de la Universitatea North Carolina din Chapel Hill au descoperit ca acetaminofenul (Tylenol) poate afecta ficatul chiar si atunci cand nu este folosit in mod direct. Functia ficatului la subiectii testati a fost de trei ori mai ridicata decat in mod normal dupa doar patru zile de administrare constanta de acetaminofen.



Consumati fibre si apa pentru a va stimula sanatatea digestiva. Fibrele si apa sunt cei mai buni detoxifianti disponibili ai colonului. Sunt, de asemenea, si cei mai eficienti. Fibra este o substanta dificil de digerat. Va face sistemul digestiv sa functioneze intens, pastrandu-i starea la parametrii normali. Apa este esentiala pentru functiile organismului. Buna hidratare este raspunzatoare pentru o piele mai frumoasa, articulatii mai sanatoase si o mai buna filtrare a toxinelor. Pentru rezultate optime, incercati sa consumati un minimum de 30 de grame de fibre in fiecare zi si sa beti cel putin intre sase si opt pahare de apa.

Cand vine vorba despre detoxifianti si detoxifierea organismului, nimic  nu poate fi mai bun decat apa.
Yoga nu este asa de inspaimantatoare cum ati putea crede, iar beneficiile pe care le puteti simti in urma introducerii exercitiilor de yoga in viata voastra acopera mult mai mult decat pierderea in greutate